| . |
. |
Electoral Commissions |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / podkarpackie / kolbuszowski / Cmolas, gm. |
 |
| Cmolas, gm. |
| Teryt: |
180601 |
| Commune type: |
gmina wiejska |
| Statistics |
| Population: |
8111 |
| Area: |
134.06 km2 |
| Population density: |
60 os/km2 |
| Electoral Statistic |
| No. of people entitled to vote: |
6069 |
| Number of wards: |
9 |
|
| |
|
|
rural commune |
 | - location accessible for the handicapped |
 | - ward's commision report not available yet |
 | - show ward's commision report |
|
| |
| |
|
|
rural area in urban-rural commune |
| |
| |
|
|
urban area in urban-rural commune |
| |
| |
|
|
urban commune |
|
| . |
. |
Types of ward |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Type |
Number |
 |
| Powszechny | 8 | 4 |
| Zakład pomocy społecznej | 1 | 1 |
| total |
9 |
5 |
|
| . |
. |
Polling Wards |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Number |
Address of the polling station |
Type |
 |
The Boundaries of Pooling Ward |
| 1 | Samorządowy Ośrodek Kultury, Cmolas | Powszechny | Yes | sołectwo Cmolas od nr 1 do nr 236 z wyłączeniem numerów: 226a i 230 oraz nr 237 i od nr 399 do nr 419 |
| | 2 | Publiczne Gimnazjum, Cmolas | Powszechny | Yes | sołectwa: Cmolas nr 226a, nr 230 i od nr 236a do nr 398 z wyłączeniem nr 237 oraz od nr 500 do nr 631 |
| | 3 | Zespół Szkół, Trzęsówka | Powszechny | No | sołectwa: Trzęsówka i Kłodziny |
| | 4 | Szkoła Podstawowa, Ostrowy Tuszowskie | Powszechny | Yes | sołectwa: Ostrowy Tuszowskie i Toporów |
| | 5 | Szkoła Podstawowa, Ostrowy Baranowskie | Powszechny | Yes | sołectwo Ostrowy Baranowskie |
| | 6 | Dom Strażaka, Jagodnik | Powszechny | No | sołectwo Jagodnik |
| | 7 | Dom Strażaka, Hadykówka | Powszechny | No | sołectwo Hadykówka |
| | 8 | Szkoła Podstawowa, Poręby Dymarskie | Powszechny | No | sołectwo Poręby Dymarskie |
| | 9 | Dom Pomocy Społecznej im. ks. Wojciecha Borowiusza, Cmolas | Zakład pomocy społecznej | Yes | sołectwo Cmolas nr 274 |
|
|
|