|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
Liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na kandydata |
1 | Szkoła Podstawowa, ul. Kościelna 25, Tyszowce | 1660 | 719 | 719 | 718 | 7 | 0.97 |  |
2 | Dom Pomocy Społecznej, ul. Wielka 101, Tyszowce | 87 | 36 | 36 | 34 | 0 | 0.00 |  |
3 | Szkoła Podstawowa, ul. Kościelna 25, Tyszowce | 1053 | 426 | 426 | 421 | 3 | 0.71 |  |
4 | Szkoła Podstawowa, Przewale | 575 | 253 | 253 | 253 | 0 | 0.00 |  |
5 | Szkoła Podstawowa, Czartowczyk | 376 | 210 | 210 | 209 | 1 | 0.48 |  |
6 | Szkoła Podstawowa, Kazimierówka | 587 | 206 | 206 | 204 | 2 | 0.98 |  |
7 | Szkoła Podstawowa, Perespa | 322 | 127 | 127 | 127 | 2 | 1.57 |  |
8 | Budynek po byłej Szkole Podstawowej, Czartowiec | 323 | 158 | 158 | 155 | 0 | 0.00 |  |
|
Tyszowce, gm. |
4983 |
2135 |
2135 |
2121 |
15 |
0.71 |
 |
|
|