| 
 
| 
 
| . | . | Porównanie wyników głosowania na kandydatów | . | . |  
| . | . |   
| . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |   
| Polska / wielkopolskie / koniński / Stare Miasto, gm. |   
|  | 
 
| Stare Miasto, gm. |   
| Statystyka, stan na 04.07.2010 |   
| Liczba mieszkańców: | 11045 |   
| Powierzchnia: | 97.82 km2 |   
| Zaludnienie: | 112 os/km2 |   
| Zbiorcze wyniki głosowania |   
| Liczba uprawnionych: | 8275 |   
| Liczba wydanych kart: | 4630 |   
| Liczba głosów oddanych: | 4630 |   
| Liczba głosów ważnych: | 4578 |  |  
| brak | 50.00% | >50.00% | ≥52.53% | ≥55.06% | ≥57.59% | ≥60.12% | ≥62.65% | ≥65.18% | ≥67.71% | ≥70.24% | ≥72.77% |  
|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  
|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  
| danych | 50.00% | >50.00% | ≥52.53% | ≥55.06% | ≥57.59% | ≥60.12% | ≥62.65% | ≥65.18% | ≥67.71% | ≥70.24% | ≥72.77% |  
 | Zobacz także: Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów: |  | 
 |   
| 
 
| . | . | Porównanie wyników głosowania na kandydatów | . | . |   
| . | . |   
| . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |   
| Nr | Nazwa | Liczba głosów ważnych
 | KACZYŃSKI Jarosław Aleksander | Liczba głosów: na kandydata / ważnych
 [%]
 | KOMOROWSKI Bronisław Maria |  
| głosów na kandydata | głosów na kandydata |  
| liczba | % | % | liczba |  
| 1 | Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 11, Stare Miasto | 1249 | 655 | 52.44 |  | 47.56 | 594 |  
| 2 | Zespół Szkół, ul. Parkowa 11, Żychlin | 932 | 409 | 43.88 |  | 56.12 | 523 |  
| 3 | Szkoła Podstawowa, ul. Prosta 49, Krągola | 319 | 180 | 56.43 |  | 43.57 | 139 |  
| 4 | Szkoła Podstawowa, ul. Długa 1, Lisiec Wielki | 888 | 643 | 72.41 |  | 27.59 | 245 |  
| 5 | Szkoła Podstawowa, Modła Królewska 35, Modła Królewska | 526 | 367 | 69.77 |  | 30.23 | 159 |  
| 6 | Szkoła Podstawowa, Barczygłów 43, Barczygłów | 274 | 213 | 77.74 |  | 22.26 | 61 |  
| 7 | Szkoła Podstawowa, Rumin 45, Rumin | 390 | 218 | 55.90 |  | 44.10 | 172 |  
| Σ | Stare Miasto, gm. | 4578 | 2685 | 58.65 |  | 41.35 | 1893 |  |   
|  |  
 |