| . |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / podkarpackie / przeworski / Przeworsk, gm. |
 |
| Przeworsk, gm. |
| Statystyka, stan na 04.07.2010 |
| Liczba mieszkańców: |
14810 |
| Powierzchnia: |
90.97 km2 |
| Zaludnienie: |
162 os/km2 |
| Zbiorcze wyniki głosowania |
| Liczba uprawnionych: |
11479 |
| Liczba wydanych kart: |
6722 |
| Liczba głosów oddanych: |
6722 |
| Liczba głosów ważnych: |
6668 |
|
| brak |
50.00% |
>50.00% |
≥53.13% |
≥56.26% |
≥59.39% |
≥62.52% |
≥65.65% |
≥68.78% |
≥71.91% |
≥75.04% |
≥78.17% |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
| danych |
50.00% |
>50.00% |
≥53.13% |
≥56.26% |
≥59.39% |
≥62.52% |
≥65.65% |
≥68.78% |
≥71.91% |
≥75.04% |
≥78.17% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
| . |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
KOMOROWSKI Bronisław Maria |
| głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
| liczba |
% |
% |
liczba |
| 1 |
Zespół Szkół, Chałupki |
349 |
287 |
82.23 |
 |
17.77 |
62 |
| 2 |
Gimnazjum Nr 5, Gorliczyna |
721 |
563 |
78.09 |
 |
21.91 |
158 |
| 3 |
Wiejski Dom Kultury, Grzęska |
880 |
701 |
79.66 |
 |
20.34 |
179 |
| 4 |
Wiejski Dom Kultury, Gwizdaj |
146 |
125 |
85.62 |
 |
14.38 |
21 |
| 5 |
Zespół Szkół, Mirocin |
618 |
506 |
81.88 |
 |
18.12 |
112 |
| 6 |
Remiza OSP, Nowosielce |
812 |
726 |
89.41 |
 |
10.59 |
86 |
| 7 |
Remiza OSP, Rozbórz |
890 |
714 |
80.22 |
 |
19.78 |
176 |
| 8 |
Remiza OSP, Studzian |
708 |
552 |
77.97 |
 |
22.03 |
156 |
| 9 |
Zespół Szkół, Świętoniowa |
409 |
332 |
81.17 |
 |
18.83 |
77 |
| 10 |
Zespół Szkół, Ujezna |
381 |
328 |
86.09 |
 |
13.91 |
53 |
| 11 |
Zespół Szkół, Urzejowice |
754 |
556 |
73.74 |
 |
26.26 |
198 |
| Σ |
Przeworsk, gm. |
6668 |
5390 |
80.83 |
 |
19.17 |
1278 |
|
| |
|