. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / podkarpackie / niżański / Jeżowe, gm. |
|
Jeżowe, gm. |
Statystyka, stan na 04.07.2010 |
Liczba mieszkańców: |
10166 |
Powierzchnia: |
123.77 km2 |
Zaludnienie: |
82 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
Liczba uprawnionych: |
7571 |
Liczba wydanych kart: |
4576 |
Liczba głosów oddanych: |
4576 |
Liczba głosów ważnych: |
4567 |
|
brak |
50.00% |
>50.00% |
≥54.01% |
≥58.02% |
≥62.03% |
≥66.04% |
≥70.05% |
≥74.06% |
≥78.07% |
≥82.08% |
≥86.09% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danych |
50.00% |
>50.00% |
≥54.01% |
≥58.02% |
≥62.03% |
≥66.04% |
≥70.05% |
≥74.06% |
≥78.07% |
≥82.08% |
≥86.09% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
KOMOROWSKI Bronisław Maria |
głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
liczba |
% |
% |
liczba |
1 |
Szkoła Podstawowa, Jeżowe Centrum |
753 |
689 |
91.50 |
|
8.50 |
64 |
2 |
Szkoła Podstawowa, Jeżowe Podgórze |
920 |
861 |
93.59 |
|
6.41 |
59 |
3 |
Budynek Przepompowni, Jeżowe Błądki |
406 |
353 |
86.95 |
|
13.05 |
53 |
4 |
Szkoła Podstawowa, Jeżowe Kameralne |
311 |
281 |
90.35 |
|
9.65 |
30 |
5 |
Szkoła Podstawowa, Groble |
393 |
351 |
89.31 |
|
10.69 |
42 |
6 |
Szkoła Podstawowa, Krzywdy |
256 |
237 |
92.58 |
|
7.42 |
19 |
7 |
Remiza OSP, Jata |
287 |
253 |
88.15 |
|
11.85 |
34 |
8 |
Klub Wiejski, Sójkowa |
245 |
200 |
81.63 |
|
18.37 |
45 |
9 |
Szkoła Podstawowa, Zalesie |
243 |
222 |
91.36 |
|
8.64 |
21 |
10 |
Szkoła Podstawowa, Cholewiana Góra |
418 |
384 |
91.87 |
|
8.13 |
34 |
11 |
Szkoła Podstawowa, Nowy Nart |
196 |
155 |
79.08 |
|
20.92 |
41 |
12 |
Szkoła Podstawowa, Stary Nart |
139 |
127 |
91.37 |
|
8.63 |
12 |
Σ |
Jeżowe, gm. |
4567 |
4113 |
90.06 |
|
9.94 |
454 |
|
|
|