. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / podkarpackie / mielecki / Borowa, gm. |
|
Borowa, gm. |
Statystyka, stan na 04.07.2010 |
Liczba mieszkańców: |
5706 |
Powierzchnia: |
55.47 km2 |
Zaludnienie: |
102 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
Liczba uprawnionych: |
4404 |
Liczba wydanych kart: |
2517 |
Liczba głosów oddanych: |
2517 |
Liczba głosów ważnych: |
2492 |
|
brak |
50.00% |
>50.00% |
≥53.22% |
≥56.44% |
≥59.66% |
≥62.88% |
≥66.10% |
≥69.32% |
≥72.54% |
≥75.76% |
≥78.98% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danych |
50.00% |
>50.00% |
≥53.22% |
≥56.44% |
≥59.66% |
≥62.88% |
≥66.10% |
≥69.32% |
≥72.54% |
≥75.76% |
≥78.98% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
KOMOROWSKI Bronisław Maria |
głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
liczba |
% |
% |
liczba |
1 |
Szkoła Podstawowa w Borowej, Borowa 248 |
750 |
502 |
66.93 |
|
33.07 |
248 |
2 |
Publiczne Gimnazjum w Pławie, Pławo 73A |
236 |
161 |
68.22 |
|
31.78 |
75 |
3 |
Budynek szkoły w Woli Pławskiej, Wola Pławska 36 |
122 |
105 |
86.07 |
|
13.93 |
17 |
4 |
Zespół Szkół w Górkach, Górki 29 |
235 |
183 |
77.87 |
|
22.13 |
52 |
5 |
Budynek szkoły w Glinach Wielkich, Gliny Wielkie 47 |
145 |
113 |
77.93 |
|
22.07 |
32 |
6 |
Dom Ludowy w Łysakówku, Łysakówek 62 |
160 |
120 |
75.00 |
|
25.00 |
40 |
7 |
Szkoła Podstawowa w Glinach Małych, Gliny Małe 99 |
255 |
173 |
67.84 |
|
32.16 |
82 |
8 |
Dom Ludowy w Surowej, Surowa |
110 |
73 |
66.36 |
|
33.64 |
37 |
9 |
Dom Strażaka w Orłowie, Orłów 6A |
112 |
71 |
63.39 |
|
36.61 |
41 |
10 |
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Sadkowej Górze, Sadkowa Góra 148 |
367 |
207 |
56.40 |
|
43.60 |
160 |
Σ |
Borowa, gm. |
2492 |
1708 |
68.54 |
|
31.46 |
784 |
|
|
|