. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / mazowieckie / pruszkowski / Michałowice, gm. |
|
Michałowice, gm. |
Statystyka, stan na 04.07.2010 |
Liczba mieszkańców: |
15801 |
Powierzchnia: |
34.88 km2 |
Zaludnienie: |
453 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
Liczba uprawnionych: |
12097 |
Liczba wydanych kart: |
8639 |
Liczba głosów oddanych: |
8637 |
Liczba głosów ważnych: |
8532 |
|
brak |
50.00% |
>50.00% |
≥51.00% |
≥52.00% |
≥53.00% |
≥54.00% |
≥55.00% |
≥56.00% |
≥57.00% |
≥58.00% |
≥59.00% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danych |
50.00% |
>50.00% |
≥51.00% |
≥52.00% |
≥53.00% |
≥54.00% |
≥55.00% |
≥56.00% |
≥57.00% |
≥58.00% |
≥59.00% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
KOMOROWSKI Bronisław Maria |
głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
liczba |
% |
% |
liczba |
1 |
Szkoła Podstawowa,ul.Szkolna 15,Michałowice |
996 |
412 |
41.37 |
|
58.63 |
584 |
2 |
Szkoła Podstawowa,ul.Szkolna 15,Michałowice |
795 |
295 |
37.11 |
|
62.89 |
500 |
3 |
Gimnazjum,ul.Szkolna 15,Michałowice |
945 |
435 |
46.03 |
|
53.97 |
510 |
4 |
Gminny budynek w parku przy ul.Wiejskiej,Reguły |
796 |
338 |
42.46 |
|
57.54 |
458 |
5 |
Budynek świetlicy,ul.Zaułek 7,Pęcice |
565 |
301 |
53.27 |
|
46.73 |
264 |
6 |
Zespół Szkół Ogólnokształcących,ul.Dąbrowskiej 12/20,Komorów |
359 |
131 |
36.49 |
|
63.51 |
228 |
7 |
Zespół Szkół Ogólnokształcących,ul.Dabrowskiej 12/20,Komorów |
1514 |
459 |
30.32 |
|
69.68 |
1055 |
8 |
Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul.Dąbrowskiej 12/20,Komorów |
1499 |
584 |
38.96 |
|
61.04 |
915 |
9 |
Budynek świetlicy,ul.GŁówna 52a,Nowa Wieś |
1063 |
465 |
43.74 |
|
56.26 |
598 |
Σ |
Michałowice, gm. |
8532 |
3420 |
40.08 |
|
59.92 |
5112 |
|
|
|