| . |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / mazowieckie / łosicki / Platerów, gm. |
 |
| Platerów, gm. |
| Statystyka, stan na 04.07.2010 |
| Liczba mieszkańców: |
5290 |
| Powierzchnia: |
128.97 km2 |
| Zaludnienie: |
41 os/km2 |
| Zbiorcze wyniki głosowania |
| Liczba uprawnionych: |
4303 |
| Liczba wydanych kart: |
2222 |
| Liczba głosów oddanych: |
2222 |
| Liczba głosów ważnych: |
2191 |
|
| brak |
50.00% |
>50.00% |
≥53.31% |
≥56.62% |
≥59.93% |
≥63.24% |
≥66.55% |
≥69.86% |
≥73.17% |
≥76.48% |
≥79.79% |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
| danych |
50.00% |
>50.00% |
≥53.31% |
≥56.62% |
≥59.93% |
≥63.24% |
≥66.55% |
≥69.86% |
≥73.17% |
≥76.48% |
≥79.79% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
| . |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
KOMOROWSKI Bronisław Maria |
| głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
| liczba |
% |
% |
liczba |
| 1 |
Szkoła Podstawowa Lipno, Lipno 25, Lipno |
195 |
158 |
81.03 |
 |
18.97 |
37 |
| 2 |
Gminny Ośrodek Kultury Platerów, ul. Dworcowa 21, Platerów |
637 |
414 |
64.99 |
 |
35.01 |
223 |
| 3 |
Zespół Szkół Górki, Górki 4, Górki |
374 |
274 |
73.26 |
 |
26.74 |
100 |
| 4 |
Zespół Publicznych Placówek Oświatowych Rusków, Rusków 104, Rusków |
321 |
199 |
61.99 |
 |
38.01 |
122 |
| 5 |
Szkoła Podstawowa Czuchów-Pieńki, Czuchów-Pieńki 1A, Czuchów-Pieńki |
249 |
195 |
78.31 |
 |
21.69 |
54 |
| 6 |
Remiza OSP Mężenin, Mężenin 25A, Mężenin |
185 |
125 |
67.57 |
 |
32.43 |
60 |
| 7 |
Remiza OSP Falatycze, Falatycze 75, Falatycze |
129 |
101 |
78.29 |
 |
21.71 |
28 |
| 8 |
Była Szkoła Podstawowa Chłopków, Chłopków 2, Chłopków |
101 |
69 |
68.32 |
 |
31.68 |
32 |
| Σ |
Platerów, gm. |
2191 |
1535 |
70.06 |
 |
29.94 |
656 |
|
| |
|