. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / łódzkie / tomaszowski / Tomaszów Mazowiecki, gm. |
|
Tomaszów Mazowiecki, gm. |
Statystyka, stan na 04.07.2010 |
Liczba mieszkańców: |
10440 |
Powierzchnia: |
151.3 km2 |
Zaludnienie: |
69 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
Liczba uprawnionych: |
8381 |
Liczba wydanych kart: |
4933 |
Liczba głosów oddanych: |
4933 |
Liczba głosów ważnych: |
4862 |
|
brak |
50.00% |
>50.00% |
≥52.87% |
≥55.74% |
≥58.61% |
≥61.48% |
≥64.35% |
≥67.22% |
≥70.09% |
≥72.96% |
≥75.83% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danych |
50.00% |
>50.00% |
≥52.87% |
≥55.74% |
≥58.61% |
≥61.48% |
≥64.35% |
≥67.22% |
≥70.09% |
≥72.96% |
≥75.83% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
KOMOROWSKI Bronisław Maria |
głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
liczba |
% |
% |
liczba |
1 |
Zespół Szkół w Komorowie, ul. Tomaszowska 1, Komorów |
628 |
452 |
71.97 |
|
28.03 |
176 |
2 |
Dom Ludowy w Wiadernie, Wiaderno nr 89, Wiaderno |
524 |
364 |
69.47 |
|
30.53 |
160 |
3 |
Zespół Szkół w Zawadzie, Zawada nr 249/255, Zawada |
688 |
460 |
66.86 |
|
33.14 |
228 |
4 |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smardzewicach, ul.Główna 10, Smardzewice |
1163 |
683 |
58.73 |
|
41.27 |
480 |
5 |
Publiczne Przedszkole w Twardej, ul.Główna 117, Twarda |
397 |
299 |
75.31 |
|
24.69 |
98 |
6 |
O.S.P w Ciebłowicach Dużych, Ciebłowice Duże nr 132a, Ciebłowice Duże |
312 |
207 |
66.35 |
|
33.65 |
105 |
7 |
Publiczne Przedszkole w Wąwale, ul. Tomaszowska 2, Wąwał |
538 |
262 |
48.70 |
|
51.30 |
276 |
8 |
Szkoła Podstawowa w Chorzęcinie, Chorzęcin nr 75, Chorzęcin |
612 |
471 |
76.96 |
|
23.04 |
141 |
Σ |
Tomaszów Mazowiecki, gm. |
4862 |
3198 |
65.78 |
|
34.22 |
1664 |
|
|
|