| . |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / lubelskie / łukowski / Wojcieszków, gm. |
 |
| Wojcieszków, gm. |
| Statystyka, stan na 04.07.2010 |
| Liczba mieszkańców: |
7221 |
| Powierzchnia: |
108.61 km2 |
| Zaludnienie: |
66 os/km2 |
| Zbiorcze wyniki głosowania |
| Liczba uprawnionych: |
5565 |
| Liczba wydanych kart: |
3036 |
| Liczba głosów oddanych: |
3036 |
| Liczba głosów ważnych: |
3004 |
|
| brak |
50.00% |
>50.00% |
≥53.66% |
≥57.32% |
≥60.98% |
≥64.64% |
≥68.30% |
≥71.96% |
≥75.62% |
≥79.28% |
≥82.94% |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
| danych |
50.00% |
>50.00% |
≥53.66% |
≥57.32% |
≥60.98% |
≥64.64% |
≥68.30% |
≥71.96% |
≥75.62% |
≥79.28% |
≥82.94% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
| . |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Jarosław Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
KOMOROWSKI Bronisław Maria |
| głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
| liczba |
% |
% |
liczba |
| 1 |
Szkoła Podstawowa w Wólce Domaszewskiej, Wólka Domaszewska 79, Wólka Domaszewska |
523 |
417 |
79.73 |
 |
20.27 |
106 |
| 2 |
Świetlica w Burcu, Burzec 136, Burzec |
261 |
179 |
68.58 |
 |
31.42 |
82 |
| 3 |
Szkoła Podstawowa w Woli Bystrzyckiej, Wola Bystrzycka 84, Wola Bystrzycka |
226 |
188 |
83.19 |
 |
16.81 |
38 |
| 4 |
Szkoła Podstawowa w Oszczepalinie Drugim, Oszczepalin Drugi 31, Oszczepalin Drugi |
295 |
259 |
87.80 |
 |
12.20 |
36 |
| 5 |
Urząd Gminy w Wojcieszkowie, ul. Kościelna 38, Wojcieszków |
1263 |
957 |
75.77 |
 |
24.23 |
306 |
| 6 |
Szkoła Podstawowa w Siedliskach, Siedliska 78, Siedliska |
219 |
162 |
73.97 |
 |
26.03 |
57 |
| 7 |
Szkoła Podstawowa w Hermanowie, Hermanów 12, Hermanów |
217 |
172 |
79.26 |
 |
20.74 |
45 |
| Σ |
Wojcieszków, gm. |
3004 |
2334 |
77.70 |
 |
22.30 |
670 |
|
| |
|