. |
. |
Komisje wyborcze |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / świętokrzyskie / kielecki / Zagnańsk, gm. |
|
Zagnańsk, gm. |
Teryt: |
260419 |
Typ gminy: |
gmina wiejska |
Statystyka |
Liczba mieszkańców: |
12755 |
Powierzchnia: |
124.37 km2 |
Zaludnienie: |
102 os/km2 |
Statystyka w wyborach |
Liczba uprawnionych: |
10366 |
Liczba obwodów: |
10 |
|
|
|
|
gmina wiejska |
| - siedziba dostępna dla osób niepełnosprawnych |
| - protokół komisji obwodowej jeszcze nie nadszedł |
| - pokaż protokół komisji obwodowej |
|
|
|
|
|
teren wiejski w gminie miejsko wiejskiej |
|
|
|
|
teren miejski w gminie miejsko wiejskiej |
|
|
|
|
gmina miejska |
|
. |
. |
Typy obwodów głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Typ obwodu |
Liczba |
|
Powszechny | 10 | 1 |
razem |
10 |
1 |
|
. |
. |
Obwody głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Numer |
Siedziba |
Typ |
|
Granice obwodu głosowania |
1 | Urząd Gminy w Zagnańsku, ul. Spacerowa 8, Zagnańsk | Powszechny | Nie | Sołectwa:Bartków, Zagnańsk |
| 2 | Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zagnańsku, Chrusty 60 | Powszechny | Tak | Sołectwa: Chrusty, Jaworze |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Zachełmiu, Zachełmie 1 | Powszechny | Nie | Sołectwa: Lekomin, Zachełmie |
| 4 | Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kajetanowie, Zabłocie 1 | Powszechny | Nie | Sołectwa:Gruszka, Kajetanów |
| 5 | Zespół Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum w Samsonowie, Samsonów 24 | Powszechny | Nie | Sołectwa: Samsonów, Janaszów |
| 6 | Zespół Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum w Tumlinie, ul. Grodowa 2, Tumlin-Węgle | Powszechny | Nie | Sołectwo Tumlin |
| 7 | Szkoła Podstawowa w Szałasie, Szałas 1A | Powszechny | Nie | Sołectwo Szałas |
| 8 | Szkoła Podstawowa w Umrze, Umer 76 | Powszechny | Nie | Sołectwa: Długojów, Kołomań, Umer |
| 9 | Szkoła Podstawowa w Belnie, Belno 143 | Powszechny | Nie | Sołectwo Belno |
| 10 | Zespół Szkół Leśnych w Zagnańsku, ul.Spacerowa 4, Zagnańsk | Powszechny | Nie | Sołectwo Kaniów |
|
|
|