. |
. |
Komisje wyborcze |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / lubelskie / lubartowski / Uścimów, gm. |
 |
Uścimów, gm. |
Teryt: |
060813 |
Typ gminy: |
gmina wiejska |
Statystyka |
Liczba mieszkańców: |
3430 |
Powierzchnia: |
108.61 km2 |
Zaludnienie: |
31 os/km2 |
Statystyka w wyborach |
Liczba uprawnionych: |
2736 |
Liczba obwodów: |
3 |
|
|
|
|
gmina wiejska |
 | - siedziba dostępna dla osób niepełnosprawnych |
 | - protokół komisji obwodowej jeszcze nie nadszedł |
 | - pokaż protokół komisji obwodowej |
|
|
|
|
|
teren wiejski w gminie miejsko wiejskiej |
|
|
|
|
teren miejski w gminie miejsko wiejskiej |
|
|
|
|
gmina miejska |
|
. |
. |
Typy obwodów głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Typ obwodu |
Liczba |
 |
Powszechny | 3 | 1 |
razem |
3 |
1 |
|
. |
. |
Obwody głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Numer |
Siedziba |
Typ |
 |
Granice obwodu głosowania |
1 | Zespół Szkół, Stary Uścimów nr 43 | Powszechny | Nie | sołectwa: Drozdówka, Głębokie, Maśluchy, Nowy Uścimów, Orzechów Kolonia, Stary Uścimów |
| 2 | Szkoła Podstawowa, Nowa Jedlanka nr 1 | Powszechny | Tak | sołectwa: Nowa Jedlanka, Ochoża, Rudka Starościańska, Stara Jedlanka, Stara Jedlanka PGRyb |
| 3 | Szkoła Podstawowa, Krasne nr 118 | Powszechny | Nie | sołectwa: Krasne |
|
|
|